Cita pieeja reklāmai
Tam, kā mēs sevi pasniedzam, ir diezgan liela nozīmē. Vizītkarte biznesa nolūkā, pastkartīte var liecināt par tavu gaumi, bet reklāma var mainīt vai nemainīt cilvēku ieradumus.
Vizītkartes nolūks parasti ir sniegt cilvēkam informāciju par vizītkartes īpašnieku, bet bieži vien cilvēki meklē veidu, kā ar vizītkartes palīdzību arī piesaistīt uzmanību, jo bezgaumīga vizītkarte ir potenciāla miskastes īpašniece, ja kaut kas cits neaptur viņu no šī likteņa. Zemāk redzamā vizītkarte ir ļoti oriģināla un interesanta, bet kā diez cilvēks, kuram ir slikta atmiņa uz cipariem, piezvanīs? Ar kāju pirkstiem? Nu, var jau palūgt arī garāmejošajiem cilvēkiem.
Ja runājam par pastkartēm, tad tās sāk sūtīt arvien retāk, vismaz cik ir nācies novērot. Tomēr uz ziemassvētkiem oriģināla pastkartīte varētu būt ar zīmuli un zīmuļdrāžamo radīta eglīte.
Un, protams, viena no pēdējo laiku aktīvākajām problēmām sabiedrībā - smēķēšana. Smēķētāju skaits, ja skatās statistiku, pēdējos gados ir pieaudzis krietni. 2002. gadā katrs trešais vīrietis pasaulē smēķēja un vidēji katrs 10. pieaugušais mira no smēķēšanas. Un tad jau tika paredzēts, ka ja tāda pati tendence turpināsies, tad 2030. gadā katrs 6. cilvēks mirs no smēķēšanas. Un tas ir tikai starp pieaugušajiem. Par bērniem runājot, tad vidēji 80 000 - 100 000 bērnu katru dienu sāk smēķēt. Tādēļ nebrīnos, kādēļ pretsmēķēšanas kampaņas paliek arvien vairāk.