Cilvēcīgais Diesel
Domāju, ka ja šogad būtu japiešķir balva par cilvēcīgāko gada reklāmas kampaņu, tad laureāte noteikti būtu Diesel reklāmas kampaņa "Human after all"- tā teikt visi mēs esam tikai cilvēki. Reklāmas kampaņas ideja ir atgādināt, ka lai cik moderna kļūtu cilvēce un Diesel džinsi, mēs tik un tā esam nekas vairāk un nekas mazāk, kā cilvēki. Lai kādas arī būtu šī (vai nākamā) gadsimta priekšrocības un iespējas, vienmēr pastāvēs tādas lietas, kā strīdi pāru starpā, kas beidzas ar mantu lidināšanu ārā pa logu. Vienmēr psatāvēs iespēja, ka tevis mestā pankūka pielips pie griestiem vai tava bērna mestā bumba saplēsīs kaut ko plīstošu.
Un galu galā, lai kādi mums būtu džinsi, mēs nevarēsi paši salikt IKEA kafijas galdiņu- mēs esam tikai cilvēki. Human after all. :)

Reklāmas kampaņas ideja radusies Parīzē, reklāmas aģentūrā Marcel. Tātad zinām, kur griesties, ja vajadzīga lieliska reklāma