Vadošais zviedru interneta meklētājs Hitta.se ir tikuši pie ļoti radošas pieejas savai reklāmai. Reklāmas aģentūra MASSCREATION ir izveidojusi zārka tēlu no pareizā leņķī nofotografētas grāmatas.
Viss, kas saistās ar šo reklāmu, šķiet veiksmīgi izplānots. Nosaukums "D-Fence", kurš nozīmē gan aizsardzību (Defence), gan žogs (Fence), ko arī šis produkts nozīmē. Turklāt dzeloņdrāts veidols atgādina vidējo pirkstu. Lieliski!
Radoši smēķēšanas problēmai pieķērusies somu reklāmas aģentūra FWD, kuri izmantojot pašas cigaretes un programmu Photoshop, radījuši bildes, kuras saista ar smēķēšanas sekām.
Nezinu kā pārējiem, bet man personīgi ir apnikušas Zelta Zivtiņas un O!Kartes neinteresantās reklāmas. Tādēļ pievienoju nelielu paraugu, kā var interesanti veidot draudzīgās konkurences reklāmas. Neesmu neviena, no šiem, zīmola dedzīgs atbalstītājs, bet man patīk viņu reklāmas! Viņi - BMW vs Audi
Interesantu projektu izveidojis Ruadh DeLone, kur, izmantojot skūšanās putas un atjautību, ir izveidotas vairākas bildes, kurās attēloti zīmīgi un vēsturiski personāži. Vai Tu atpazīsti visus?
Uzrunāja šī priekš "Science World" veidotā reklāma, kura vēsta "You see better when you`re scared". Džeisons, kuru daudzi ļoti labi zina kā slepkavu no šausmu filmām, tur zīmi, kura ļoti līdzinās tai, uz kuras mēģinām saskatīt burtus, kad atrodamies pie acu ārsta.