Suņu barība,kas padara tos stiprus
Suņu barība,kas padara tos stiprus

Šī reklāma izraisīja pārdomas. Idejas mērķis ir parādīt, ka šī suņu barība tos padara stiprus, bet atrautā roka, manuprāt, var nostrādāt citādi. Tu taču nevēlies, lai tavs suns ir tik enerģijas un spēka pilns, ka nav iespējams viņu izvest ārā, vai, piemēram, pārrauj ķēdi, ja sēž pie būdas.  

12.maijs,2010 dzīvesveids
Sēžamjosta "Chairless"
Sēžamjosta "Chairless"

Ir taču gadījies, ka nav kur piezemēties, lai atpūtinātu kājas, paēstu vai vienkārši pabaudītu laiku. Ja īpaši paveicas, tad nav arī īsti kur atspiesties. Lūk šādā gadījumā noderēt varētu arhitekta Alejandro Aravena dizainētā josta, kura paredzēta sēdēšanai.   

20.aprīlis,2010 dzīvesveids
Šausmu filmu kanāla "13th Street" reklāma
Šausmu filmu kanāla "13th Street" reklāma

Ar vājiem nerviem gan jau nevajadzētu šīs bildes pētīt, bet vispār ļoti asiņaini radošs veids, kā reklamēt vācu kanālu 13th Street, kurš rāda šausmu filmas, trillerus un tāda tipa pārraides.  

20.aprīlis,2010 dzīvesveids
Asprātīga FedEx reklāma
Asprātīga FedEx reklāma

Reklāmas aģentūras DDB (Brazīlija) ir parūpējusies par ļoti asprātīgu un atjautīgu loģistikas uzņēmuma FedEx reklāmu. Uz māju fasādēm ir attēlota pasaules karte, bet no loga uz logu tiek padota FedEx paciņa. Vienkārši un ģeniāli!    

16.aprīlis,2010 dzīvesveids
Dzīve neapstājas fotogrāfijām
Dzīve neapstājas fotogrāfijām

Lieliska reklāma no Ņujorkas DDB reklāmas aģentūras, reklamējot Mamiya 645DF fotoaparātu. Dzīvē nekas nestāv uz vietas!

14.aprīlis,2010 dzīvesveids
Valstu karogi veidoti no ēdiena
Valstu karogi veidoti no ēdiena

Ja pusdienas vēl nav ēstas, iespējams, ka šis raksts varētu izraisīt pastiprinātu izsalkumu.  Aģentūra Whybin/TBWA  ir izveidojusi ļoti radošu kampaņu priekš Internacionālā Sidnejas ēdienu festivāla. Ar ēdiena palīdzību tiek veidoti valstu karogi, kuri veiksmīgi pastiprina festivāla internacionalitāti.  

12.aprīlis,2010 dzīvesveids