Šī reklāma izraisīja pārdomas. Idejas mērķis ir parādīt, ka šī suņu barība tos padara stiprus, bet atrautā roka, manuprāt, var nostrādāt citādi. Tu taču nevēlies, lai tavs suns ir tik enerģijas un spēka pilns, ka nav iespējams viņu izvest ārā, vai, piemēram, pārrauj ķēdi, ja sēž pie būdas.
Ir taču gadījies, ka nav kur piezemēties, lai atpūtinātu kājas, paēstu vai vienkārši pabaudītu laiku. Ja īpaši paveicas, tad nav arī īsti kur atspiesties. Lūk šādā gadījumā noderēt varētu arhitekta Alejandro Aravena dizainētā josta, kura paredzēta sēdēšanai.
Ar vājiem nerviem gan jau nevajadzētu šīs bildes pētīt, bet vispār ļoti asiņaini radošs veids, kā reklamēt vācu kanālu 13th Street, kurš rāda šausmu filmas, trillerus un tāda tipa pārraides.
Reklāmas aģentūras DDB (Brazīlija) ir parūpējusies par ļoti asprātīgu un atjautīgu loģistikas uzņēmuma FedEx reklāmu. Uz māju fasādēm ir attēlota pasaules karte, bet no loga uz logu tiek padota FedEx paciņa. Vienkārši un ģeniāli!
Lieliska reklāma no Ņujorkas DDB reklāmas aģentūras, reklamējot Mamiya 645DF fotoaparātu. Dzīvē nekas nestāv uz vietas!
Ja pusdienas vēl nav ēstas, iespējams, ka šis raksts varētu izraisīt pastiprinātu izsalkumu. Aģentūra Whybin/TBWA ir izveidojusi ļoti radošu kampaņu priekš Internacionālā Sidnejas ēdienu festivāla. Ar ēdiena palīdzību tiek veidoti valstu karogi, kuri veiksmīgi pastiprina festivāla internacionalitāti.