Reklāmas aģentūra JWT veiksmīgi izmanto pasaules slavenus futbolistus, lai pasniegtu ideju par numura nozīmi. Diez vai Mesi, Ronaldu vai Fabiano vēlētos mainīt savu numuru uz krekla, pat ja mainītu komandu. Univercell saka to pašu. Vari mainīt operatoru, bet numuru vari saglabāt. Vienkārša ideja - labs izpildījums.
Lai efektīvāk vērstu uzmanību, ka McDonalds strādā 24 stundas diennaktī, reklāmas aģentūra Cossette Vancouver izveidoja reklāmas stendu, kurš attēlo informāciju tikai naktī. Video iespējams noskatīties, kā tas izskatās.
Kad vizuālais materiāls izsaka visu. Reklāmu veidojusi aģentūra Y&R.
Itāļu fotogrāfs Frederico Chiesa sadarbojoties ar vizāžisti Carolina Trotta ir izveidojuši foto sēriju, kur tiek attēloti 70'o un 80'o gadu ļaundari savās vecumdienās. Šajā projektā ar nosaukumu "Horror vacui" ir personāži no tādām filmām kā "Nightmare of elm street", "The Shining", "Friday the 13th", "Star Wars" un "The Halloween".
Axe ir laiduši klajā piecus stereotipu pilnus reklāmas klipiņus, lai reklamētu jaunās dušas želejas. Stāsts būs par piecām dažādām situācijām un meitenēm.
Julien Mauve ir izveidojis foto sēriju, kurai iedvesmu radis no savām bērnības rotaļlietām, kuras atradis vecvecāku bēniņos. Rezultātā tapa projekts, kurā rotaļlietas atgriežas no bērnības jau pieaugušo dzīvē.