Krievijā, lai motivētu cilvēkus vairāk pakustēties un reklamētu Olimpiskās spēles, Maskavas dzelzceļa stacijā tika uzstādīts biļešu aparāts, kurš izsniedza bezmaksas biļeti, ja tika veikti 30 pietupieni. Varbūt nākamā ideja Nilam?
Esi novērojis cilvēkus, kuri daudz laiku pavada ar savu viedtālruni? Ne vienmēr tas ir tā, kā tas izskatās. Par to arī šī Apple reklāma, ko veidojusi reklāmas aģentūra TBWA.
Tēma ir aktuāla jau diezgan ilgu laiku un tai arvien vairāk sāk pievērst uzmanību, lai izglītotu cilvēkus par tehnoloģiju lomu stereotipu radīšanā. Reklāmas aģentūra Leiaute Propoganda ir radījusi atjautīgu reklāmu O2 fitnesa centram.
Lai gan tehnoloģijas ir ieviesušas izmaiņas, papīram vēl joprojām ir liela nozīme mūsu dzīvē. Kaut vai tāpēc.
Vai tu turpinātu dziedāt Ziemassvētku dziesmu, ja tevi vērotu tūkstošiem cilvēku?
Sachs Media Group sadarbojoties ar uzņēmumu Phojoe, kuri nodarbojas ar foto attēlu atjaunošanu un manipulāciju, izveidojuši foto sēriju, kurā parādītas slavenības, ja tās vēl būtu dzīvas.