Rokdarbu zīmola „MadarasHandmades” rebrendings

Kad par Madaras Petrovicas veidotajiem aksesuāriem rakstīju pirms diviem gadiem, viņas zīmolu varēja atpazīt pēc nosaukuma "Madaras Embroidery Jewelry". Lai turpinātu attīstīt savu zīmolu, tā nosaukums kļuvis par `MadarasHandmades` un tam ir radīta jauna grafiskā identitāte. 

"Vēlme bija radīt ko īpašu un personīgu, lai zīmola vizuāli grafiskā identitāte raksturotu radītos darbus – smalks roku darbs, kas ietver orģinalitāti. Lieliskā kopsadarbībā tapa jauna grafiskā identiāte sadarbojoties ar grafisko dizaineri Mārtiņu Locu, kurš radīja zīmolam jaunu PERSONĪBU."  - Madara

 
No sapņa par savu personīgo identitāti līdz zīmolam ar personību

Madara Petrovica nodarbojas ar dažādu rokdarbu izgatavošanu: izšuj daudzveidīgus aksesuārus - auskarus un citus darbus, darina īpašas rotas, kas paredzētas gan sievietēm, gan vīriešiem, parādot to, ka viena veida aksesuārs var izskatīties labi ikvienam cilvēkam. Šie aksesuāri ir netradicionāli. Madara tos veido ar īpašu rūpību, izmantojot pašas izdomātas tehnikas, kas, tāpat kā viņas darbi, ir unikālas. Radošā darbība sākās, kad tika izveidoti pirmie auskari ar autores pašas uzņemtajiem filmiņu kameras fotoattēliem, ko īpašā tehnikā pārnesa uz koka pamatnītēm, radot pirmos oriģinālos auskarus. Ar laiku produktu niša paplašināta, sākot ražot izšuvumus, kas izceļ nesētāju gan ikdienā, gan arī svētkos. 2014. gadā Madara izveidoja pirmo kolekciju – izšūtus kakla aksesuārus, kuru radītais dizains piemērots gan sievietēm, gan vīriešiem.

Kopš 2011. gada Madara Petrovica rada rotaslietas, kas pircējiem pazīstamas ar zīmolu “MadarasHandmades”. Madaras zīmola pamatvērtbības ir oriģinalitāte, košas krāsas, praktiskums apvienojot ikdienišķo ar savu stila “odziņu”. Šobrīd zīmols “MadarasHandmades” turpina aktīvu darbību, 2017. gadā piedāvājot  divas jaunas kolekcijas ar nosaukumu “Dabīgo akmeņu kaklarotas” (“Gemstones Neckalces”) un “Dabīgo akmeņu auskari” (“Gemstones Earrings”). Kā arī šobrīd papildus ir atvērts zīmola interneta veikals platformā Etsy.com.

 
Tā kā zīmols piedāvāja produktus jau sešus gadus, autore nolēma veidot tā rebrendingu, lai zīmolam piešķirtu jaunu vizuālo identitāti un vēl plašāku atpazīstamību. Iemesls, jo sešu gadu laikā zīmols ir mainījis vērtības, stratēģiju, sasniedzis augstāku izaugsmes pakāpi, papildināts produktu piedāvājuma klāsts, mainīti radīto produktu dizaini, un ieviestas jaunas inovācijas.