Aāāāāā! Mana kafijas krūzīte žāvājas!

 

„Labrīt! Mostieties!” Ko Jūs darāt pēc tam, kad tiekat modināti agrā rīta stundā, jo jādodas veikt kārtējie darba pienākumi? Neapmierināt par traucējumu atrūcat cilvēkam, kas pūlas dabūt Jūs ārā no siltās gultiņas? Vai lūdzat viņam vēl 5 minūtes saldā miega, un tad jau noteikti celsieties? Bet varbūt Jums nemaz nepatīk no rītiem ar kādu sarunāties, kur nu vēl klausīties citu runās. Virgin Atlantic ar Seru Ričardu Brensonu priekšgalā atkal izceļas, jo kompānija ir atradusi savu veidu, kā palīdzēt cilvēkiem no rīta tā pa īstam pamosties turklāt bez tik drastiskiem veidiem kā auksta ūdens šļakatas sejā vai kastroļu vāku dauzīšanas pie miegainā cilvēka auss.
 

 

Īpaši Virgin Atlantic lidsabiedrības vajadzībām tika izstrādāts kafijas krūzīšu dizains, kur uz krūzītes virsmas ir redzama žāvājošās cilvēka mutes. Līdz ko cilvēks tuvina krūzīti mutei, dizaina optiskais efekts panāk, ka šī uz krūzītes uzdrukātā mute „aizvieto” kafijas malkotāja muti, līdz ar to izskatās, ka šis cilvēks žāvājas. Domājams, šādā veidā apkārtējie gūst pozitīvu smieklu devu, kas no rīta ir ļoti svarīgi, lai turpmākā darba diena būtu izdevusies un tiktu pavadīta ar labu garastāvokli.
Kad krūzīte jau gandrīz iztukšota, citi var ieraudzīt apakšā esošo uzrakstu „Mosties!”, kas arī pārējos iedrošinātu mosties un izbaudīt kafijas garšu un aromātu.